Taj Mahal.

Taj Mahal.
Taj Mahal, Agra i India.

mandag 11. mars 2013

Nytt bloggnavn.

Da jeg opprettet bloggen min for tre år siden, kalte jeg den "En globetrotters betroelser om alt og ingenting". Tanken var nettopp å skrive om alt og ingenting som rørte seg i hverdagen min, men med særlig fokus på reisene mine. Jeg hadde store ambisjoner om å skrive ganske ofte, men jeg kan ikke skryte på meg at det har skjedd. Og det vil nok ikke skje fremover heller, så derfor har jeg byttet navn på bloggen min til "Elin Globetrotters reiseblogg" for kun å skrive om reiseopplevelsene mine og andre ting som har med reising å gjøre. Det skal jeg klare! Og jeg mottar gjerne reisetips her også :-) I år har jeg flere reiser på programmet. Jeg har allerede vært på rundreise i Marokko. I påsken bærer det til Kambodsja, i mai står Island for tur, sommerferien innledes med storbyferie i Berlin og følges opp av en spennende reise til Japan i juli. Og så får vi se hva høsten bringer :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar