Taj Mahal.

Taj Mahal.
Taj Mahal, Agra i India.

mandag 21. juni 2010

En festlig helg :-)

Da var nok en mandag snart lagt bak meg, og jeg skal vel ikke akkurat klage over hvordan dagen har forløpt. Sovedyret meg lå litt ekstra lenge etter et par sene kvelder i helga (jeg kaller ett-halv to for sent , - hehe). Deilig! Etter å ha inntatt noe fôr og de sedvanlige to koppene med kaffe (vanedyr), tok jeg meg en to timers handlerunde på Stortorvet. Målet var å kjøpe noen nye bøker, topper, shorts og bikini. Det ble nesten nådd, - en passende bikini skulle det vise seg å være håpløst å finne. Dessverre :( Så da får jeg bare fortsette å bruke bikiniene jeg har fra nesten forrige århundre. Hehe. Fikk for øvrig også kjøpt meg en strandkjole, et par lip glosser, en fargerik toalettmappe og noe annet småstæsj. Endte opp med hele seks pocketbøker, for det meste krim. Her skal det jammen meg leses i sommer :-)

I ettermiddag var det visning på en av leilighetene i sameiet jeg bor i, og jeg må innrømme at jeg snikkikket ut av vinduet innimellom. Jeg er selvfølgelig nysgjerring på hva jeg kan få som ny nabo. Det så ut til å være en del mennesker som var innom. Blir veldig overrasket om leiligheten ikke blir solgt ganske snarlig. Håper for øvrig at det kommer inn en litt yngre person, gjerne på min alder.

Ellers har jeg trent i kveld. Vi var bare to stykker på spinninga, så instruktøren gjorde en liten vri. I stedet for å spinne 60 min, kjørte vi 45 min og tok noen styrkeøvelser etterpå. Super time :-)

Det ble, som nevnt, to sene kvelder i helga. På fredag var jeg på sommerfest med jobben (Vestsiden) i Trollveien. Vi satt ute hele kvelden, til tross for at det etter hvert både begynte å regne og bli rimelig kjølig. Da var det godt å få låne et pledd. Vi koste oss med spekemat fra ASVO og kaker. Det var en trivelig kveld med veldig bra oppmøte.

På lørdag feiret jeg bursdagen min for annen gang. Hehe. Dessverre var det flere som ikke kunne komme, men vi var en bra gjeng på 11 jenter. Denne gang serverte jeg ferdigfylte Tortillalefser som jeg hadde gratinert i ovnen. Enkelt og godt! Det ble verken hæla i taket eller tenna i tapeten, men det var heller ikke forventet. Hehe. Det var en kjempetrivelig kveld med gode venner :-)

Nå får jeg begynne å tenke litt på hva jeg skal ha med meg til Montenegro. Liker å være litt tidlig ute jeg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar